Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum
HARSÁNYI JÁNOS Közgazdasági és Kereskedelmi Szakközépiskola és Szakiskola

Pótjelentkezés!

A kereskedelmi és közgazdasági tagozatok szabad férőhelyeire várunk még jelentkezéseket a kildiko@harsanyi-bp.hu e-mail címen vagy a 347-1071-es telefonszámon.

Jelentkezési lap letölthető itt:

Jelentkezési lap (PDF)

Jelentkezési lap (DOC)

Csengetési rend a délutáni tanítás idején

2016. május 4., 5. és 18. 

Tanórák:

    1. 12:00-12:30
    2. 12:40-13:10
    3. 13:20-13:50
    4. 14:00-14:30
    5. 14:40-15:10
    6. 15:20-15:50

Házi feladatok 2015/2016 tanév

Írta: Super User. Beküldve: Diákjainknak

9. évfolyam

9a osztály (I. félév)
Angol | Áruforgalom | Fizika | Földrajz | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Informatika Kémia | Matematika | Munkahelyi egészség és biztonság | Német | Üzleti tevékenység gyakorlat | Üzleti tevékenységek tervezése | Testnevelés

9a osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem | Üzleti tevékenység gyakorlat | Üzleti tevékenységek tervezése Munkahelyi egészség és biztonságKémia | Testnevelés | Német | Földrajz | Fizika | Matematika | Munkahelyi egészség és biztonság | Angol (kezdő) | Angol (haladó) | Angol (középhaladó) | Informatika


9b osztály (I. félév)
Angol | Fizika | Földrajz | Gazdasági és jogi ismeretek | Informatika | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Kémia | Matematika | Munkahelyi egészség és biztonság | Ügyviteli gyakorlatok | Testnevelés 

9b osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem Munkahelyi egészség és biztonságKémia | Gazdasági és jogi ismeretek | Testnevelés | Áruforgalom | Földrajz | Fizika | Matematika | Munkahelyi egészség és biztonság | Angol (kezdő) | Angol (haladó) | Angol (középhaladó) | Ügyviteli gyakorlatok | Informatika


9sz osztály (I. félév)

Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Ruházati áruismeret | Áruforgalom elmélet és gyakorlat, műszaki áruismeret elmélet és gyakorlat | Munkahelyi egészség és biztonság | Társadalomismeret

9sz osztály (II. félév)

Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Ruházati áruismeret | Áruforgalom elmélet | Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Ruházati áruismeret

 

10. évfolyam

10a osztály (I. félév)
Angol | Áruforgalom | Biológia | Ének-Zene | Fizika | Földrajz | Informatika | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Kémia | Matematika | Német | Üzleti tevékenység gyakorlat | Üzleti tevékenységek tervezése

10a osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem | Üzleti tevékenység gyakorlat | Üzleti tevékenységek tervezése Ének-Zene | Kémia | Német | Áruforgalom | Földrajz | Biológia | Fizika | Matematika | Ének-Zene | Angol | Informatika


10b osztály (I. félév)

Angol | Biológia | Ének-Zene | Fizika | Földrajz | Gazdasági és jogi ismeretek | Informatika | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Kémia | Matematika | Ügyviteli gyakorlatok

10b osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem | Ének-Zene | Kémia | Gazdasági és jogi ismeretek | Földrajz | Biológia | Fizika | Matematika | Ének-Zene | Angol | Ügyviteli gyakorlatok | Informatika


10sz osztály (I. félév)

Angol | Áruforgalom | Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Értékesítés német nyelven I | Értékesítés német nyelven II | Műszaki áruismeret | Ruházati áruismeret | Társadalomismeret

10sz osztály (II. félév)
Társadalomismeret | Áruforgalom | Műszaki áruismeret elmélet | Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Angol

 

11. évfolyam

11a osztály (I. félév)
Angol | Áruforgalom | Áruforgalom gyakorlat | Biológia | Fizika | Informatika  | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Marketing | Matematika | Német | Üzleti tevékenység gyakorlat | Etika

11a osztály (II. félév)
AngolIrodalom-nyelvtan | Történelem | Etika | Üzleti tevékenység gyakorlat | Üzleti tevékenység tervezése elméletBiológia | Fizika | Matematika | Áruforgalom | Áruforgalom gyakorlat | Informatika


11b osztály (I. félév)

Angol | Biológia | Fizika | Informatika  | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Matematika | Statisztika | Statisztika gyakorlat | Számviteli alapismeretek | Ügyviteli gyakorlat | Etika | Pénzügyi alapismeretek

11b osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem | Etika | Biológia | Fizika | Matematika | Angol | Pénzügyi alapismeretek | Ügyviteli gyakorlatok | Informatika


11sz osztály (I. félév)

Angol | Áruforgalom lebonyolítása | Foglalkoztatás IIÉlelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Értékesítés német nyelven I | Működtetés szabályai

11sz osztály (II. félév)

AngolÁruforgalom | Élelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret | Német | Foglalkoztatás IIÉlelmiszer, vegyi áru és gyógynövény áruismeret

12. évfolyam

12a osztály (I. félév)
Angol | Áruforgalmi tevékenység tervezése | Áruforgalmi tevékenység tervezése gyakorlat | Gazdálkodási ismeretek | Informatika  | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Közgazdaságtan | Marketing | Marketing gyakorlat | Matematika | Német 

12a osztály (II. félév)
AngolIrodalom-nyelvtan | Történelem | Áruforgalmi tevékenység tervezése gyakorlat | Áruforgalmi tevékenység tervezése | Közgazdaságtan | Német | Matematika | Gazdálkodási ismeretek elmélet elméletGazdálkodási ismeretek gyakorlat gyakorlat | Informatika


12b osztály (I. félév)
Angol | Elméleti gazdaságtan | Informatika  | Irodalom-nyelvtan | Történelem | Matematika | Üzleti gazdaságtan | Üzleti gazdaságtan gyakorlat 

12b osztály (II. félév)
Irodalom-nyelvtan | Történelem| Üzleti gazdaságtan | Üzleti gazdaságtan gyakorlatMatematika | Informatika


12sz osztály (II. félév)
Műszaki áruismeret elmélet

12sze osztály (II. félév)
Foglalkoztatás II

13. évfolyam

13c osztály (I. félév)
Angol | Áruforgalom tevékenység tervezése | Áruforgalom tevékenység tervezése gyakorlat | Gazdálkodási ismeretek | Gazdálkodási ismeretek gyakorlat | Közgazdaságtan | Marketing | Marketing gyakorlat | Német | Történelem

13c osztály (II. félév)
Történelem | Áruforgalmi tevékenység tervezése gyakorlat Áruforgalmi tevékenység tervezése | Közgazdaságtan | Német | Angol | Gazdálkodási ismeretek elmélet elmélet | Gazdálkodási ismeretek gyakorlat gyakorlat | Informatika

 

14. évfolyam (nappali tagozat)

14k osztály (I. félév)
Áruismeret és forgalmazás | Értékesítés német nyelven | Értékesítési gyakorlat | Foglalkoztatás II | Könyvvezetés |  TB elmélet és gyakorlatMűködés szabályai | Vállalkozásfinanszírozás | Vállalkozásfinanszírozás gyakorlat | Vállalkozási ismeretek

14k osztály (II. félév)
Működtetés szabályainak gyakorlata | Áruismeret | Áruismeret és forgalmazás | Foglalkoztatás II | Vállalkozási ismeretek

 

14v osztály (I. félév)
Adózási ismeretek | Bérszámfejtési gyakorlat | Bérügyi feladatok | Bérügyi gyakorlat | E-adóbevallás gyakorlat | Foglalkoztatás II | Kis -és középvállalkozások gazd. | Könyvvezetés | Munkaerőgazdálkodás | TB elmélet és gyakorlat | Üzleti terv készítése gyakorlat | Vállalkozásfinanszírozás | Vállalkozásfinanszírozás gyakorlat | Pénzforgalmi könyvvitel gyakorlat

14v osztály (II. félév)
Bérszámfejtési gyakorlat | Bérügyi feladatok | Bérügyi gyakorlat | Üzleti terv készítése gyakorlat | TB elmélet | TB gyakorlat | Áruismeret és forgalmazás | Foglalkoztatás IIKis -és középvállalkozások gazd. | Munkaerőgazdálkodás | Adózási ismeretek | E-adóbevallás gyakorlat | Pénzforgalmi könyvvitel gyakorlat | Könyvvezetés

 

14. évfolyam (esti tagozat)

14ke osztály (I. félév)
Áruismeret | Foglalkoztatás I | Foglalkoztatás II | Vállalkozási alapismeretek | Vállalkozási alapismeretek gyakorlat | A kereskedelmi egység működtetés szabályai gyakorlatA kereskedelmi egység működtetés szabályai

14ke osztály (II. félév)
Értékesítési gyakorlat | Foglalkoztatás I | Foglalkoztatás II | Áruismeret és forgalmazás | A kereskedelmi egység működtetés szabályai elmélet | A kereskedelmi egység működtetés szabályai gyakorlat

14ve osztály (I. félév)
Adózási ismeretek | Bérszámfejtési gyakorlat | Bérügyi feladatok | Bérügyi gyakorlat | E-adóbevallás gyakorlat | Foglalkoztatás I | Foglalkoztatás II | Kis -és középvállalkozások gazd. | Könyvvezetés | Munkaerőgazdálkodás | TB elmélet és gyakorlat | Üzleti terv készítése gyakorlat | VállalkozásfinanszírozásVállalkozásfinanszírozás gyakorlat | Vállalkozási alapismeretek | Vállalkozási alapismeretek gyakorlat | Pénzforgalmi könyvvitel gyakorlat

14ve osztály (II. félév)
Bérszámfejtési gyakorlat | Bérügyi feladatok | Bérügyi gyakorlat | Kis -és középvállalkozások gazd. | Könyvvezetés | TB elmélet | TB gyakorlat | Értékesítési gyakorlat | Foglalkoztatás I | Foglalkoztatás II | Munkaerőgazdálkodás | Üzleti terv készítése gyakorlat | Vállalkozásfinanszírozás | Vállalkozásfinanszírozás gyakorlat |Adózási ismeretek | E-adóbevallás gyakorlat | Pénzforgalmi könyvvitel gyakorlat

Pótvizsgára megtanulandó tananyagok

Írta: Super User. Beküldve: Diákjainknak

 Irodalom [10.B]

  • Shakespeare színháza + Romeo és Júlia elemzése (mitől az ellentétek tragédiája)füzetből kell tanulni Bánk bán (a színdarab megírásának körülményei, mitől történelmi és szerelmi tragédia, Bánk jelleme)füzetből kell tanulni
  • A romantika jellemzői – ismertetőjegyei (füzetből)
  • Berzsenyi Dániel költészetének jellemzői (füzetből) az Osztályrészem c. vers elemzése
  • Csokonai Vitéz Mihály – Az estve c. vers, A Reményhez c. vers elemzése (füzetből kell tanulni)
  • Vörösmarty Mihály . A szózat c. vers elemzése (tankönyvben megvan az összehasonlító elemzése a második kötetében a Himnusznak és a Szózatnak, onnan kell tudni)
  • Kölcsey Ferenc: A Himnusz c. vers elemzése (tankönyvben megvan az összehasonlító elemzése a második kötetében a Himnusznak és a Szózatnak, onnan kell tudni)
  • Petőfi Sándor:  A forradalmi látomásköltészetének jellemzője (Füzetből kell tanulni)
  • Jókai Mór: Regényeinek jellemzői, Az arany ember elemzése, Tímár Mihály alakja (A kiadott lap fénymásolatról kell tanulni

 

Irodalom [11.A, 11B]

  • Arany János – balladái (füzetből + 10-es tankönyvből)
  • Petőfi Sándor – forradalmi látomáslírája az ehhez tartozó versek elemzése(füzetből + 10-es tankönyvből)
  • Jókai Mór regényeinek jellemzői, Az arany ember elemzése, Tímár Mihály alakja (füzet, ha nincs meg, akkor a 10-es Mohácsi tankönyvből)
  • Mikszáth Kálmán parasztábrázolásának jellemzői + novellaelemzések (Kiscsizmák, Bede Anna tartozása, A Péri lányok szép hajáról, Az a fekete folt)(füzet + 11-es tankönyv)
  • A realizmus jellemzői (füzetből vagy 11-es tankönyvből)
  • A Nyugat (folyóirat ) jellemzői a füzetből + 11-es tankönyvből
  • Ady Endre – szerelmi lírája Léda és a Csinszka szerelem + a témához tartozó versek elemzése (a füzetből+tankönyv)
  • Babits Mihály: A prófétaszerep-vállalása (Jónás könyve elemzése)tankönyvből + füzet
  • Kosztolányi Dezső: lírájának a jellemzői a témához tartozó versek elemzése(füzet+tankönyv a versek elemzése)
  • Móricz Zsigmond: parasztábrázolásának jellemzői (füzet+tankönyv) +  (Barbárok, Tragédia) novellaelemzések
  • Krúdy Gyula: írásainak jellemzői, Az utolsó szivar az Arabs szürkében elemzése (füzet+tankönyv)

 

Nyelvtan

  • Szóképek és alakzatok (füzetből az elmélet, a füzetben levő példák)
  • A kommunikáció tényezői (a kiadott fénymásolati lap)
  • A stílus fogalma (füzet + könyv)
  • Tudományos stílus (füzet)
  • Társalgási stílus (füzet)
  • Publicisztikai stílus (füzet)
  • Hivatalos stílus (füzet)

 

Történelem [11. évfolyam]
(Ajánlott irodalom: tankönyv, füzet, tétel)

Szellemi  forradalom – a felvilágosodás [Lecke: 1 ]

  • A felvilágosodás képviselői, a felvilágosodás főbb gondolatai, fogalmai, államformák

A francia polgári forradalom [Lecke: 3, 4, 5 ]

  • Az Emberi és Polgári Jogok Nyilatkozata, az alkotmányos monarchia válsága és bukása, az 1791-es alkotmány

A XIX. század eszméi [Lecke: 7, 10 ]

  • Liberalizmus, nacionalizmus, konzervativizmus, szocializmus (utópista szocializmus, marxizmus),
    a legfontosabb állam- és alkotmányjogi fogalmak: alkotmány, parlament, képviseleti rendszer,
    szavazati jog, hatalommegosztás stb.

Az ipari forradalom és következményei [Lecke: 8 ]

  • Mezőgazdasági változások, könnyűipar, nehézipar, közlekedés, találmányok, népesség, környezetszennyezés, életmódváltozás, nyomor

A második ipari forradalom [Lecke: 27 ]

  • Tudományos, technikai felfedezések, újítások és következményeik

Az Egyesült Államok kialakulása és nagyhatalommá válása [Lecke: 9, 28 ]

  • A 13 angol gyarmat, az USA kialakulása, függetlenségi háború az Amerikai Egyesült Államok alkotmány

Magyarország beilleszkedése a Habsburg Birodalomb [Lecke: 12, 13, 14, 15 ]

  • Demográfiai változások, a nemzetiségi arányok átalakulása a XVIII. században,
    a hazai mezőgazdaság és ipar jellemzői a XVIII. században, Mária Terézia és II. József reformjai

Németország nagyhatalommá válása [Lecke: 26 ]

  • a Német Császárság létrejötte

A reformmozgalom kibontakozása, a polgárosodás fő kérdései Magyarországon [Lecke: 18, 19, 20, 21 ]

  • A reformkor fő kérdései, Széchenyi és Kossuth programja, a reformkor legfontosabb eseményei,
    a reformkor kiemelkedő személyiségei, a reformkori országgyűlések, a reformkor kultúrája,
    a nyelvtörvény, nemzetiségi kérdés

A polgári forradalom Magyarországon [Lecke: 22 ]

  • A forradalom eseményei (Bécs, Pozsony, Pest), az áprilisi törvények, a forradalom fogalmai,
    a Batthyánykormány, a forradalom céljai, a Habsburg-magyar ellentétek, nemzetiségi kérdés

A szabadságharc Magyarországon [Lecke: 23, 24]

  • Főbb hadjáratok, a katonai erőviszonyok alakulása, a vereség okai, a Függetlenségi Nyilatkozat

 

 

 

Tájékoztató a tankönyvellátás intézményi rendjéről

Írta: Super User. Beküldve: Diákjainknak

A 2016/2017. tanév tankönyvellátásának részletes menete
a tankönyvrendelet (17/2014. (III. 12.) EMMI rendelet) alapján

Az iskolai tankönyvellátás rendje
A szülő az iskola által kiadott Nyilatkozaton jelezheti igényét a normatív kedvezmény igénybevételére. A Nyilatkozatot az iskola minden tanulója az osztályfőnökétől kapja meg, és viszi haza, hogy a szülő nyilatkozhasson. Az aláírt Nyilatkozat visszaküldési határideje 2015. április 14.
Az iskola e felmérés alapján megállapítja, hogy hány tanuló esetében kell biztosítani a köznevelési törvény szerinti ingyenes tankönyveket, illetve hány tanuló esetében kell biztosítani a tankönyvtörvény szerinti normatív kedvezményt.

Akik jelezték kérelmüket a normatív támogatásra, ezt az „Igénylőlap tanulói tankönyvtámogatáshoz a 2016/2017-es tanévre” című nyomtatvány kitöltésével, leadásával és a szükséges okmányok egyidejű bemutatásával igényelhetik. Az Igénylőlap letölthető innen, vagy kérhető az osztályfőnöktől. A kitöltött Igénylőlap leadásának és a jogosultságot igazoló okmányok bemutatásának határideje 2016. június 10. A határidő elmulasztása jogvesztő, kivéve, ha az igényjogosultság feltételei ez után alakulnak ki.

A felmérés eredményéről az igazgató minden év június 15-ig tájékoztatja a nevelőtestületet, az iskolaszéket, az iskolai szülői szervezetet és az iskolai diákönkormányzatot.

Az iskola igazgatója minden év június 17-ig meghatározza az iskolai tankönyvellátás rendjét, és erről tájékoztatja a szülőt, vagy a nagykorú cselekvőképes tanulót.

2016. április 14-ig az iskola elkészíti a tankönyvrendelését. A véglegesítés előtt lehetővé teszi a szülők számára, hogy megismerjék azt. A szülő nyilatkozhat arról, hogy gyermeke részére az összes tankönyvet meg kívánja-e vásárolni, vagy egyes tankönyvek biztosítását más módon, például használt tankönyvvel kívánja megoldani.

2016. április 18-ig a szülők megkapják a jövő évi tankönyvekről szóló listát és rendelőlapot, melyen nyilatkozniuk kell, hogy mely könyveket kérik és melyeket nem.

A rendelőlap leadásának határideje 2016. április 22.

A határidő elmulasztása esetén az iskola nem garantálja a listán szereplő tankönyvek beszerzését a tanuló számára.

A KELLO honlapján elérhető a publikus webshop, amelyen keresztül bárki megvásárolhat tankönyveket saját részre (http://webshop.kello.hu/).

Kedvezményes tankönyvellátás igénylése

A tankönyvpiac rendjéről szóló 2001. évi, többször módosított XXXVII. törvény 8. § (4) bekezdése alapján normatív támogatásban részesülhet az a tanuló, aki

  • tartósan beteg [szakorvos igazolja vagy a magasabb összegű családi pótlék],
  • a szakértői bizottság szakértői véleménye alapján mozgásszervi, érzékszervi, értelmi- vagy beszédfogyatékos, több fogyatékosság együttes előfordulása esetén halmozottan fogyatékos, autizmus spektrum zavarral vagy egyéb pszichés fejlődési zavarral (súlyos tanulási, figyelem- vagy magatartásszabályozási zavarral) küzd [szakorvos igazolja],
  • három vagy több kiskorú, vagy eltartott gyermeket nevelő családban él [a megállapított családi pótlék igazolja],
  • nagykorú és saját jogán iskoláztatási támogatásra jogosult [a megállapított családi pótlék igazolja],
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő [az erről szóló határozat igazolja].

A normatív támogatásra vonatkozó igényt az Igénylőlap (tanulói tankönyvtámogatáshoz) kitöltésével és benyújtásával kell bejelenteni (az igénylőlapot letöltheti innen, vagy kérheti az osztályfőnöktől)

A hatályos tankönyvrendelet értelmében az igénylőlap benyújtásával egyidejűleg be kell mutatni a normatív kedvezményre való jogosultságot igazoló iratokat. (Illetve amennyiben ezek az igénylés pillanatában még nem állnak rendelkezésre, akkor nyilatkozni kell arról, hogy a bemutatás legkésőbb október 1-ig megtörténik.) A bemutatás tényét az iskola rávezeti az igénylőlapra.

A normatív támogatáson túl az iskola az iskolai könyvtár állományában lévő tartós tankönyvek kölcsönzésével tudja segíteni a normatív kedvezményre nem jogosult, de nehéz anyagi körülmények között élő tanulókat, a rendelkezésére álló tankönyvek mennyiségének mértékéig. Az erre vonatkozó igényt az Igénylőlap (tanulói tankönyvtámogatáshoz) kitöltésével és benyújtásával lehet bejelenteni.

A kedvezményes tankönyvek biztosítása

Az ingyenes tankönyveket iskolánk könyvtári kölcsönzéssel tudja biztosítani. Tanév végén a könyvtárból kölcsönzött könyveket visszakérjük.

Amennyiben a tankönyvek elvesznek, vagy megrongálódnak, azok árát tanév végén meg kell téríteni.

Osztályok / Osztályfőnökök

Írta: Super User. Beküldve: Diákjainknak

OsztályOsztályfőnök
9/A Vitézné Németh Adrienn
9/B Várhelyi Judit
9/Sz Tóbiás Rita
10/A Kósikné Wacha Adrien
10/B Vas Viktória
10/Sz Pollák Miklós
11/A P. nagy Judit
11/B Ötvös Erika
11/Sz Bolyky Attila
12/A Sándorné Peleskei Katalin
12/B Nagy Judit
12/C Karsai Ferenc
13/C Polányi Mária

Összefüggő nyári szakmai gyakorlat - Diákoknak

Írta: Super User. Beküldve: Diákjainknak

Összefüggő nyári szakmai gyakorlat – Szakiskola (9/SZ osztály)

A szakiskolai összefüggő nyári szakmai gyakorlat tartalmáról bővebben a www.nive.hu oldalon a Szakképzési kerettantervek (új OKJ szerinti Eladó képzés) menüpont alatt olvashatnak. A nyári gyakorlat időtartama a 9. évfolyamon 140 óra (4 hét, heti 5 munkanap, napi 7 óra).

A gyakorlat elkezdéséhez kapcsolódó tanulói feladatok:
  • gyakorlati képzőhely keresése megadott szempontok alapján (igazodva a háromféle áruismeretes képzéshez)
  • az adott kereskedelmi egység személyes felkeresése
  • a korábban megadott dokumentumok (TAJ kártya, adókártya, egészségügyi kiskönyv, diák nevére szóló bankszámlaszám) beszerzése és osztályfőnöknek való leadása
  • felvételi elbeszélgetésen való részvétel, az interjúról igazolás leadása az osztályfőnöknek (az interjúra vinni kell a megadott dokumentumok másolatát)
  • az „Együttműködési megállapodás” c. űrlap kitöltése, aláírása, 1 példány leadása az osztályfőnöknek
  • június 16-tól illetve az üzlettel egyeztetett időponttól az összefüggő szakmai gyakorlat elkezdése
  • a nyári gyakorlat teljesítéséről szóló bolti igazolások iskola részére történő leadása az iskolai ügyelet alatt legkésőbb augusztus 31-ig (ezt követően nem fogadunk el igazolásokat, mert a következő tanév megkezdésének feltétele a nyári szakmai gyakorlat teljesítésének igazolása)

További cikkeink...

Full Reviw on best bokkmakers by http://artbetting.net/
Download Premium Templates
Bookmaker No1 in The UK - William Hill by w.artbetting.net

Harsányi János Szakközépiskola és Szakiskola

Elérhetőségeink

Budapesti Gazdasági SZC Harsányi János Szakközépiskolája és Szakiskolája 
1091 Budapest, Ifjúmunkás u. 31.
(a 3-as Metró Pöttyös utcai megállójától 3 percre)

OM: 203061

Telephely kód: 005
Igazgató: Szakács Csilla

Levélcím : 1091 Budapest, Ifjúmunkás utca 31.
Központi szám: 347-1070
Fax : 347-1072
E-mail : iskola@harsanyi-bp.hu